Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

H κιθάρα μου!





Μόλις πριν λίγες ημέρες ήρθε στα χέρια μου και την σκέφτομαι συνεχώς! Είναι η πρώτη φορά που  έχω κιθάρα και γενικότερα μουσικό όργανο εντελώς δικό μου!
Παρ'όλο που είμαι εντελώς άσχετη από μουσικά όργανα καταβάλλω αρκετές προσπάθειες να μάθω μόνη μου από το internet και οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον ευατό μου! Πραγματικά πιστεύω πως όταν κάποιος θέλει να μάθει κάτι πολύ, εάν προσπαθήσει, θα το καταφέρει! Έτσι και εγώ! Έχω βάλει στόχο να μάθω κιθάρα σε ένα επίπεδο- αν όχι τέλειο- ικανοποιητικό. Όταν με το καλό μάθω κανένα τραγουδάκι, θα το αναρτήσω, είτε σε βίντεο, είτε σε ηχητικό αρχείο!

4 σχόλια:

Panagiota D. είπε...

Πράγματι Μαρίνα...άμα προσπαθήσεις σίγουρα θα τα καταφέρεις κι επειδή απ' ότι βλέπω έχεις όρεξη αξοποίησε τις διακοπές σου και μάθε ό,τι πιο πολύ μπορείς!!! Καλή αρχή!!!

marina issari είπε...

Σε ευχαριστώ Παναγιώτα μου! Είσαι πολύ γλυκειά! :)

voulgarichris@yahoo.gr είπε...

χαίρομαι επίσης για τη κιθάρα σου! έχεις αποδείξει ότι άμα θέλεις κάτι, το καταφέρνεις όσο δύσκολο και άν είναι, αλλά και με ελάχιστη βοήθεια, είσαι αξιέπαινη!!!

marina issari είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Είσαι πάρα πάρα πολύ καλή!!!!!!!!!:)